03 December 2012

Vocaloid 2: Megurine Luka 17

vocaloid 2 cosplay - megurine luka by 17 aira
Source: Blogspot
I believe myself, my duty.
(私は信じる。これが私の使命。)
You're an enemy. I must protect the nation and the people.
(君は敵。護るは国と民。)
I believe myself, this is right, but..
(私は信じる。これが正しいと。)
why I'm shedding a tear...
(でもどうして、涙が止まらないの?)

Believe you, trust you
今も私は 剣を振るい続ける
君がくれたもの全て 嘘はない
君の元に行けるように

You were smiling, opening your arms.
(君は微笑っていた。両手を広げていた。)
You snuggled me with your hands red.
(最期まで抱きしめてくれた。真っ赤なその手で。)
"Believe you, trust you."
(「貴方を信じてください。」)
The sword was shedding a tear in my tremulous hands.
(震える手の中で、剣の涙が落ちていた。)

“The Tear of the Sword”
Lyrics and Translation by Vocalochu

Another amazing cosplay by Aira! She really makes a perfect Megurine Luka, and I really love the lighting and the angle of this photo. Thanks to Eddie for sending this in!

No comments:

Post a Comment